W zależności od modelu, pełne naładowanie szczoteczki zwykle zabiera od 14 do 22 godzin, dzięki czemu można używać jej przez 5-12 dni (przy szczotkowaniu dwa razy dziennie przez 2 minuty). Jeśli w przypadku Twojej szczoteczki jest inaczej, możesz spróbować wykonać kilka prostych czynności.
Najpierw sprawdź, czy gniazdko elektryczne działa prawidłowo. Jeśli ładowarka jest podłączona do szafki łazienkowej, być może trzeba nacisnąć włącznik światła, żeby w gniazdku był prąd.
Pamiętaj, by nie ładować szczoteczki do zębów na metalowej powierzchni. Metal może zakłócać proces ładowania.
W przypadku szczoteczek Vitality i PRO 500 (oznaczonych jako „Typ: 3709” na spodzie lub z boku szczoteczki), czasem trudno stwierdzić, kiedy są poprawnie wyłączone. Jeśli będą znajdować się w stacji ładującej, gdy są włączone, to nie naładują się prawidłowo. Najlepiej umieścić szczoteczkę w ładowarce na około 30 minut, a następnie spróbować ją włączyć. Jeśli się uruchomi, świetnie. Oznacza to, że była prawidłowo wyłączona podczas ładowania. Natomiast jeśli się nie uruchomi, będzie to wskazywało na to, że nie była wyłączona w trakcie ładowania.
Dopilnuj, aby pełne ładowanie trwało tak długo, jak zalecono w instrukcji. W przypadku szczoteczek Vitality i PRO 500 potrwa to 16 godzin. Natomiast w szczoteczkach z serii Genius (oznaczonych jako „Typ: 3765” na spodzie uchwytu), czas pełnego naładowania wynosi 14 godzin. Wszystkie pozostałe szczoteczki powinny być ładowane przez 22 godziny.
Na wszystkich szczoteczkach, z wyjątkiem Vitality i PRO 500, znajduje się dioda wskaźnika ładowania. Powinna migać na zielono podczas ładowania szczoteczki. Jeśli szczoteczka została całkowicie rozładowana podczas użycia, może minąć nawet 15 minut, zanim dioda zacznie migać. Po pełnym naładowaniu dioda przestanie migać.
Jeżeli te wskazówki nie pomogą w rozwiązaniu problemu i nadal uważasz, że szczoteczka nie działa do końca prawidłowo, możesz skorzystać z dwuletniej gwarancji na szczoteczkę Oral-B. W tym celu skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej online. Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte po wpisaniu danych oraz informacji o szczoteczce. Dostaniesz opłaconą i zaadresowaną etykietę wysyłkową oraz numer referencyjny, dzięki któremu możesz śledzić status swojej reklamacji. Pamiętaj, że aby rozpocząć proces reklamacyjny, potrzebny będzie paragon/dowód zakupu.
Jeżeli minął okres dwóch lat od daty zakupu, szczoteczka nie jest już objęta gwarancją. Możesz jednak wciąż skontaktować się z naszymi punktami serwisowymi. Jest ich kilka na terenie Stanów Zjednoczonych. Aby dowiedzieć się, pod który podlega Twój stan, kliknij ten link. W pierwszym rozwijanym menu wybierz „Szczoteczki Oral-B Power”, a w kolejnym wybierz swój stan. Następnie zobaczysz dane kontaktowe najbliższego punktu serwisowego. Przed wysłaniem szczoteczki lepiej skontaktować się z nim telefonicznie lub drogą emailową, ponieważ wtedy pracownicy serwisu będą mogli zasugerować najlepszy sposób postępowania.
Jeśli potrzebujesz dalszych wyjaśnień, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz na naszej stronie internetowej lub zadzwoń pod numer 801 127 286.