Nasza aplikacja Oral-B może być zainstalowana na urządzeniach z systemem Android oraz iOS, a ponadto jest kompatybilna ze smartfonem Samsung Galaxy Note 5. Aby połączyć się z aplikacją za pomocą funkcji Bluetooth, smartfon (bądź inne urządzenie) musi być wyposażony w Bluetooth 4.0 (tzn. przystosowany do inteligentnych technologii), a system operacyjny musi obsługiwać Bluetooth 4.0 (system Android 4.3 lub nowszy oraz iOS5 lub nowszy). Informacje na temat systemu operacyjnego w urządzeniu Android lub iPhone oraz wersji Bluetooth są dostępne w ustawieniach telefonu, np. w zakładce „Informacje o telefonie”.
Dostępnych jest kilka aplikacji Oral-B, dlatego warto najpierw sprawdzić, czy na pewno pobrałeś/-aś naszą oficjalną wersję. To aplikacja „Oral-B” od P&G Productions w kategorii Zdrowie i fitness.
Aby dowiedzieć się, jak sparować aplikację Oral-B ze szczoteczką elektryczną, obejrzyj poniższy filmik, w którym przedstawiono cały ten proces.
Jeśli jednak masz problem ze sparowaniem smartfona z aplikacją Oral-B, zapoznaj się z naszymi wskazówkami.
Obecna wersja aplikacji to 4.2 – została wprowadzona 30 marca 2017 r. Możesz sprawdzić, czy masz najnowszą wersję, klikając trzy kropki w lewym górnym rogu, wybierając „Ustawienia”, a następnie „Informacje o aplikacji”. W wersjach Androida wcześniejszych niż 7.1.1 oraz w wersji aplikacji Oral-B starszej niż 4.2 pojawiło się kilka problemów, więc upewnij się, że masz zaktualizowaną wersję Androida.
Jeśli wersja się zgadza, sprawdź, czy funkcja Bluetooth jest włączona w szczoteczce i na telefonie. Aby sprawdzić, czy funkcja Bluetooth jest aktywna w szczoteczce, uruchom ją, a następnie sprawdź, czy świeci się dioda Bluetooth (nad paskiem ładowania). Jeżeli nie, to znaczy, że funkcja Bluetooth nie jest aktywna. Aby włączyć funkcję Bluetooth, naciśnij i przytrzymaj przyciski zasilania oraz wyboru trybu przez kilka sekund, aż dioda zacznie migać.
Gdy szczoteczka połączy się ze smartfonem, pojawi się okno z informacją o synchronizacji. Gdy wyrazisz zgodę na sparowanie obu urządzeń, szczoteczka zostanie rozpoznana w systemie operacyjnym smartfona.
Sparowana szczoteczka będzie widoczna w ustawieniach iOS Bluetooth jako urządzenie podłączone. Proces parowania może zostać pomyślnie ukończony jedynie z poziomu aplikacji Oral-B.
Nie należy parować szczoteczki z urządzeniem, korzystając z ustawień Bluetooth w urządzeniu. W takim przypadku użytkownik zostanie poproszony o podanie kodu PIN. Wówczas należy uruchomić aplikację Oral-B, co umożliwi połączenie szczoteczki z urządzeniem.
Czasem nawiązane wcześniej połączenie może zostać przerwane i przestać działać. Wówczas należy wyłączyć funkcję Bluetooth na telefonie, a następnie aktywować ją ponownie. Takie działanie często pozwala przywrócić połączenie. Jeśli jednak to nie pomoże, wyłącz telefon i uruchom go ponownie. Gdy funkcja Bluetooth w telefonie będzie aktywna, połączenie powinno zostać przywrócone.
Jeżeli te wskazówki nie pomogą, skontaktuj się z naszym działem technicznym. Na tym etapie pomocne będą informacje dotyczące pojawiających się komunikatów o błędzie oraz miejsca, do którego odwołuje się aplikacja. Jeśli nie posiadasz jeszcze wersji 7.1.1, wkrótce powinna być dostępna. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zalecamy kontakt z producentem telefonu lub dostawcą usługi. Jesteśmy pewni, że zaktualizowanie Androida do najnowszej wersji rozwiąże problemy z łącznością.
Jeśli zdecydujesz się oddać szczoteczkę, gwarantujemy Ci zwrot pieniędzy w ciągu 60 dni od daty zakupu. Pod tym linkiem znajdziesz wszystkie potrzebne informacje, w tym dane adresowe oraz informacje o tym, co należy wysłać. Potrzebny będzie również stosowny paragon. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym działem technicznym.